هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کرج الکتریک مجری درب بازکن های اتوماتیک در کرج

کرج الکتریک مجری درب بازکن های اتوماتیک در کرج

کرج الکتریک , خدمات الکتریکی , آیفون های تصویری کرج , قفل برقی کرج , سیم کشی ساختمان کرج

راحتی و امنیت استفاده از درب های اتوماتیک امروزه جای خود را بین افراد پیدا کرده و به طور گسترده ای از این درب ها در منازل و شرکت ها و سازمان ها استفاده می شود. درب اتوماتیک در کرج نیز توسط شرکت بسیار معتبری به نام کرج الکتریک خدمات دهی مشود. پارکینگ سهولت بسیار خوبی در عبور و مرور ماشین ها ایجاد کرده اگر قبلا مدت زمان زیادی صرف پیدا شدن و باز کردن درب و سپس دوباه سوار شدن و بیرون اوردن خودرو و دوباره پیاده شدن و بستن در صرف می شد، امروزه با زدن یک دکمه یا ریموت به سهولت در باز می شود و پس از عبور خودرو درب دوباره بسته می شود؛ حقیقتا باید گفت درب اتوماتیک پارکینگی کرج صرفه جویی بسیار عالی در زمان به وجود آورده است.

از طرف دیگر استفاده از آیفونهای تصویری کرج نیز که سیستمهای ارتباطی هستند دیگر در بین شهرواندان به قطعیت رسیده است. این ابزار های کارآمد مانند آیفونهای معمولی ارتباط صوتی بین فرد مراجعه کننده و افراد داخل یک ساختمان را برقرار می کند. همچنین آیفون های تصویری علاوه بر آن قادرند تصویر فرد مراجعه کننده را نیز بر روی مانیتور گوشی داخل ساختمان نمایش دهند در صورت لزوم حتی می توانند تصاویر افراد مراجعه کننده را با کمک تجهیزات جانبی ضبط و در موقع لزوم پخش نمايند. آیفونهای تصویری در کرج نیز توسط شرکت کرج الکتریک خدمات دهی مشود و بسته به نوع تصویری که پخش می کنند به دو صورت رنگی وسیاه و سفید در بازار ارائه شده اند.

کرج الکتریک , خدمات الکتریکی , آیفون های تصویری کرج , قفل برقی کرج , سیم کشی ساختمان کرج

قفل الکترومغناطیسی و یا قفل برقی :

یک قفل برقی کرج مناسب گزینه بسیار مهمی برای درب های پارکینگی و به خصوص درب های اتوماتیک ماشین روست. گرچه بیشتر درب بازکن ها دارای قابلیت قفل داخلی می باشند، میزان نیرویی که نیاز است تا یک دربی که عرض هر لنگه آن بیشتر از ۲ متر است را به صورت قفل نگاه داشت بیشتر از میزانی است که موتور می تواند ایجاد کند و در نتیجه در این موارد یک قفل الکتریکی برای درب ضروریست.

باید توجه داشته باشیم که یک درب بازکن اتوماتیک کرج درب را بسته نگاه می دارد اما اگر عرض هر لنگه درب بیشتر از ۲ متر باشد ویا زاویه بازشوی آن بیشتر از ۱۱۰ درجه باشد بهترین پیشنهاد استفاده از یک قفل الکتریکی مناسب خواهد بود. در مورد درب بازکن های اسلایدی، درب بازکن اتوماتیک درب را قفل نگاه می دارند در نتیجه وسیله دیگری برای بسته نگاه داشتن درب نیاز نداریم. در درب های لولایی نیز درب بازکن ها می توانند درب را به خوبی بسته نگاه دارند و فقط در شرایطی که ذکر شد و یا در مواردی که نیاز به ایجاد سیستم امنیتی بالاییی است قفل الکتریکی الزامیست.

کرج الکتریک , خدمات الکتریکی , آیفون های تصویری کرج , قفل برقی کرج , سیم کشی ساختمان کرج

قفل الکتریکی به جعبه کنترل اپراتور درب سیم کشی می شود و زمانی که یک وسیله ورودی مانند کی پد و یا ریموت استفاده شود تا درب را باز کند قفل خلاص می شود و وقتی که دوباره درب بسته می شود قفل مجدداً درگیر می شود تا تضمین کند که درب به حالت بسته باقی می ماند. انجام پروژه‌های سیم کشی ساختمان کرج به صورت کلی و خرده کاری در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت بازار توسط کرج الکتریک ممکن شده است. کرج الکتریک افتخار دارد بهترین کیفیت و قیمت خدمات را در زمینه سیم کشی ساختمان و منازل مسکونی و تجاری را با بهره گیری از بهترین و جدیدترین روش های روز برای شما به ارمغان آورد.

کرج الکتریک مجری درب بازکن های اتوماتیک در کرج