عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس دیده نشده هانیه توسلی در نقش یک سرباز آمریکایی

عکس دیده نشده هانیه توسلی در نقش یک سرباز آمریکایی

http://picbook.ir/wp-content/uploads/2017/01/New -photos- Haniyeh -resort- in -his- 36- years3.jpg

 

هانیه توسلی در نمایش نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه این روزها هانیه توسلی در تئاتر «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در نقش همسر یک سرباز آمریکایی که برای یافتن همسر خود به افغانستان می‌رود به همکاری با طناز طباطبایی و پانته آ پناهی ها می پردازد.

هانیه توسلی در نقش همسر یک سرباز آمریکایی,هانیه توسلی در نقش همسر,هانیه توسلی

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی و با حضور طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و هانیه توسلی در مقام بازیگر روایتگر زندگی سه زنِ در جستجوی صلح  و بازمانده از خاکسترهای  جنگ‌های معاصر است.  جمیله با بازی طناز طباطبایی بعد از طی راهی طولانی از عراق تا انگلستان در پروسه قوانین مهاجرت انگلستان گیر کرده است.زیبا با بازی پانته‌آ پناهی‌ها دختری افغان است که تلاش می‌کند با اجرای پرفورمنسی در انگلستان برای خود و دو دختر دیگری که نیاز فوری به کمک‌های پزشکی و ویزا برای اقامت دارند، کمک خیرخواهانه جمع کند.و آنجلا با بازی هانیه توسلی همسر یک سرباز آمریکایی است که با وجود همه مخالفت‌ها برای یافتن همسر خود به افغانستان می‌رود تا همسر گم شده‌اش را پیدا کند.«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» تا ۲۶ آذر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه تازه‌ تاسیس پالیز واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ روی صحنه می‌رود.

هانیه توسلی در نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه

هانیه توسلی در نقش همسر یک سرباز آمریکایی,هانیه توسلی در نقش همسر,هانیه توسلی

فیلم شام آخر او را وارد دنیای حرفه ای سینما کرد . از جمله آثار سینمایی درخشان هانیه توسلی می توان فیلم های به خاطر پونه ، دهلیز ، کافه ستاره و شام آخر اشاره کرد . او همچنین با نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی شمس العماره و میوه ممنوعه به اوج شهرت رسید . هانیه توسلی اخیرا با بازی متفاوت در سریال پخش خانگی ابله به کارگردانی کمال تبریزی نیز هنرمندی خود را به رخ منتقدان کشیده است . در ادامه ضمن مروری گذرا بر کارنامه هنری و افتخارات هانیه توسلی، جدیدترین عکس های این بازیگر موفق را مشاهده خواهید کرد.

عکس دیده نشده هانیه توسلی در نقش یک سرباز آمریکایی